Saturday, August 14, 2010

Ok.

Assalamualaikum...

Ok. Tulis :)

**Totally blur. Pi mai pi mai tang tu...Dah lama mengadap skrin ni..menulis dannn afterwards delete it ...again write and delete..write and delete..hmmm, ya ALLAH...Mengharap redhaMu**

Ok. Ramadahan..
Sehari sebelum....duduk termenung.hmm..termenung? tidak juga la..duduk dan berfikir....Ya ALLAH apa yang saya mengharapkan Ramdahan kali ni....Berkira - kira dengan tugasan yang ada...Berkira - kira dengan sikap diri yang ada...Ya ALLAH perlukan penambah baikkan.....Entah kenapa kebelakangan ini rasa seperti saya perlukan injection spiritual...sangat memerlukan......Kadangkala timbul niat di hati mahu balik ke Perak pada saat itu juga (dalam kelas ok).....Tetapi kewarasan mengatasi.....Saya masih perlu menghadapi hari - hari di kampus walaupun dalam keadaan perasaan yang kadangkala terasa layu......Dikuatkan hati dengan janji - janji ALLAH....Namun jauh di sudut hati ini....sangat takut....membawa dakwah bukanlah satu benda yang main - main...Perlukan bekalan taqwa dan iman yang mantap.....Dalam keadaan diri saya yang penuh kekurangan saya rasa tak layak....tak mampu.....tetapi memikirkan saya perlu...saya mohon ALLAH kuatkan hati saya...bimbing jalan saya.......dan kita......

Everytime you feel like you cannot go on
You feel so lost
That your so alone
All you is see is night
And darkness all around
You feel so helpless
You can’t see which way to go
Don’t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side
Insha Allah x3
Insya Allah you’ll find your way
Everytime you commit one more mistake
You feel you can’t repent
And that its way too late
Your’re so confused, wrong decisions you have made
Haunt your mind and your heart is full of shame

Don’t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side
Insha Allah x3
Insya Allah you’ll find your way
Insha Allah x3
Insya Allah you’ll find your way
Turn to Allah
He’s never far away
Put your trust in Him
Raise your hands and pray
OOO Ya Allah
Guide my steps don’t let me go astray
You’re the only one that showed me the way,
Showed me the way x2
Insha Allah x3
Insya Allah we’ll find the way

Saya berdoa moga Ramadhan kali ini merubah Nurul Syahida Mohamd Rodi dan kita semua ke arah yang lebih baik............

No comments: