Monday, June 14, 2010

Izinkan diri menyayangi semua

Assalamulaikum...

hmm, bersyukur dilahirkan sebagai seorang hamba kepada DIA. sebab jika diri ini bukan siapa - siapa pasti terasa mahu menyerah dan melayan hasutan jahanam makhluk bertanduk itu.

semalam berdialog dengan kakak saya yang seorang itu. hampir ke tengah malam juga baru habis. sebanyak - banyaknya terasa lega.membiarkan cik kak itu mendengar apa yang hati ini mahu bisikkan. huhu. sebanyak seextra menyuntik semangat. terima kasih banyak ;)

kepada cik adil..soalan soalan awak itu, perghh memang mantop..terima kasih :) sekurang - kurangnya tanpa sedar saya menganalisa diri sendiri. sebab perkara perkara berkaitan dengan sahabat itu memang tak boleh kita cakap, saya mahukan seseorang itu seperti ini..melayan saya seperti itu..ayat kehendak MAHU itu seperti ada yang tak kena. bukankah lebih baik kalau saya yang menjadi seseorang itu..sebab siapa kita nak meminta sesuatu lebih lebih yang tak ada pada diri kita dan lebih buruk lagi kita tak berusaha pun ke arah itu.he.wahai bank soalan terima kasih ;)

kepada umi...hehe.ieda memang seseorang yang seperti itu.suka bertanya soalan cepu mas.kadang - kadang nak cop diri ni buang tabiat pun boleh jugak.ngee.sebab diri ni pun semakin pelik dengan diri sendiri.terasa suatu aura.hak.bukan hiperbola.kalau nak berandaian mungkin diri ni bakal meninggalkan dunia.huu.bertata titi titu lah dengan kemaafan yang sangat sangat dipinta.diri ini tak sempurna, punya banyak cacat celanya.

hmm..semoga hari esok lebih baik daripada hari ini..kepada kawan kawan semua....senyap sunyi je kan.Ieda sayang semua semua.kasi flying kiss sikit...he.sambut - sambut.yang kat ipoh, kl senang senang satu malaysia la kan sila sambut.tahu la awak awak semua saya rindu awak semua.

No comments: